* Woon je bij mij in de buurt, kun je altijd de bestelling ophalen, scheelt weer verzendkosten ! 

Verzendkosten bij Jillzz

* Brievenbuspost heeft een vast bedrag van 4,95

* Pakketjes tot 10 kg hebben een vast bedrag van 6,99

* Pakketjes vanaf 10 kg worden verzonden voor 11,95 euro

* Pakketjes en brievenbuspost naar buitenland worden verzonden voor 12,50  euro. 

* Bestelling wordt als order behandeld en direct gemaakt door Jillzz, binnen een week wordt deze vezonden, zo heb jij je eigen unieke Heuptas! 

Bestellingen worden verzonden via Post.nl. Bestellingen die niet door de brievenbus passen worden als pakket verzonden. Er wordt dan een track&trace code doorgegeven zodat je zelf kunt zien wanneer het pakket wordt afgeleverd.

Retourneren 

* Altijd mogelijk, binnen 14 dagen in originele verpakking
* Verzendkosten zijn voor rekening van de klant
* Het aankoopbedrag wordt z.s.m. teruggestort op uw rekening

Bij schade 
Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met Jillzz, doch uiterlijk binnen 3 werkdagen na aflevering van de bestelling. Hierna kan ik niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. Jillzz kan om foto's van de klacht vragen, of het artikel terug vragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een redelijke oplossing. Stuur een garantieartikel niet zomaar retour, deze verzendkosten worden door Jillzz niet vergoed!

Sinds 2022 bezit Jillzz Webshop over een Laser-Graveermachine, we maken nog meer gepersonaliseerde producten en daar gelden ook weer retourneer voorwaarden bij.

Retourneren:
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te retourneren, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
* Gepersonaliseerde producten kunnen helaas niet meer retour.
* Het is geen buitenmateriaal
* Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen, mocht er toch iets niet kloppen, graag dit melden binnen 2 dagen en kan je kosteloos je beschadigde producten retourneren. Meld je het na twee dagen, dan zijn eventuele kosten voor eigen rekening. 
* Bij schade vragen we je altijd via de mail of WhatsApp, duidelijke foto’s van de schade en inclusief foto’s van de verzenddoos.  
We doen altijd onze uiterste best om je bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Voor gepersonaliseerde producten geldt dat je bestelling binnen 3 tot 5 werkdagen wordt verzonden, tenzij anders vermeldt.  
Bij vragen, stuur een mail naar info@jillzz.nl.

Garantie 
Het komt wel eens voor dat er bijvoorbeeld een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Graag ontvang ik, bij constatering van het gebrek, een e-mail met hierin de gegevens van de order, reden van de 'klacht' en foto's. Indien het gebrek binnen de garantie valt, zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. 
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals je gepland had. Graag zou ik een e-mail ontvangen info@jillzz.nl met je ordernummer en klacht(en). Graag denk ik mee voor een oplossing. 


 

Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, we slaan geen persoonlijke gegevens op.
  Hey, wat leuk dat je er bent!
Als je hulp nodig hebt, 
app of bel mij gerust!
Bij elk product staan mijn gegevens.

Liefs Jillzz